Re: Мировая авиация
Добавлено: Пн апр 07, 2025 8:23 am
Я могу себе представить, как в России водят машины... /s
Live chats and engaging stories. Join us, we have A1!
https://privet.fun/
Зачем представлять? Russian dash cam videos - популярное в США развлечение.Женя Стоунер писал(а): ↑Пн апр 07, 2025 8:23 am Я могу себе представить, как в России водят машины... /s
нет, спасибо, еще присниться... Что я российский автовладелец.voyager3 писал(а): ↑Пн апр 07, 2025 8:32 amЗачем представлять? Russian dash cam videos - популярное в США развлечение.Женя Стоунер писал(а): ↑Пн апр 07, 2025 8:23 am Я могу себе представить, как в России водят машины... /s
Тогда тут брали 90% налог со всех богачей и могли себе это позволить. Сейчас же только супербогачи своих блядей в космос на пять минут прогуляться запускают.
Когда-то "компьютер" звучало гордо, машина занимала целый зал, программисты в белых халатах ходили, моделировали ядрён-батон. А сейчас пафосно подкидывают на ладони айфончеги, и это, типа, достижение.
Жрать надо поменьше.
Измельчало все: электроника, люди...
On Sunday, The New York Times released new details about the fatal crash and it revealed Rebecca Lobach repeatedly ignored warnings from her right seat about altitude.
Lobach’s male co-pilot, an Army flight instructor, directly told her to turn away, and she flew straight into a passenger jet.
“Not only was the Black Hawk flying too high, but in the final seconds before the crash, its pilot failed to heed a directive from her co-pilot, an Army flight instructor, to change course,” The Times reported.
“The Black Hawk was 15 seconds away from crossing paths with the jet. Warrant Officer Eaves then turned his attention to Captain Lobach. He told her he believed that air traffic control wanted them to turn left, toward the east river bank,” The New York Times reported.
“Turning left would have opened up more space between the helicopter and Flight 5342, which was heading for Runway 33 at an altitude of roughly 300 feet,” The Times reported.
And the fatal mistake, as reported by The Times, “She did not turn left.”
The Black Hawk crew failed to effectively execute a common but sometimes dangerous aviation practice
The air traffic controller could have given a more urgent warning that the two aircraft were converging
Technology did not work as intended.
(Radio communications, the tried-and-true means of interaction between controllers and pilots, also broke down. Some of the controller’s instructions were “stepped on” — meaning that they cut out when the helicopter crew pressed a microphone to speak — and important information likely went unheard.)
The route the helicopter was flying and the runway the jet was using to land formed a particularly dangerous combination
The Black Hawk pilot failed to heed a directive from her co-pilot to change course
?
уже не нужно
Что такое "церемониймейстера у Байлена"?Женя Стоунер писал(а): ↑Пн апр 28, 2025 3:46 am Причина катастрофы между вертолетом и самолетом в аэропорту Рейгана в Ващингтоне - некомпетентность женщины-церемониймейстера у Байлена, которой по очевидным причинам доверили управлять вертолетом. FJB FDEI.
Представители родов войск, которые в пврадной форме водят-выводят Президента и гостей БД.WebFunk писал(а): ↑Вт апр 29, 2025 4:27 pmЧто такое "церемониймейстера у Байлена"?Женя Стоунер писал(а): ↑Пн апр 28, 2025 3:46 am Причина катастрофы между вертолетом и самолетом в аэропорту Рейгана в Ващингтоне - некомпетентность женщины-церемониймейстера у Байлена, которой по очевидным причинам доверили управлять вертолетом. FJB FDEI.